مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان

5 نکته برای طراحی اتاق خواب بر اساس فنگ شویی

نکته اول : قسمت بالای تخت خواب (قسمتی که بالای سرمان قرار میگیرد) باید ۳ تا ۵ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد ، هدف اصلی از این مساله، جریان آزاد هوا یا انرژی است.



اگر کناره تخت خوابتان هم در کنار دیوار است ، باید فاصله مشابه ۳ تا ۵ سانتیمتر را بین تخت و دیوار قرار دهیم (این اندازه از مقیاس چینی که به قسمتهای یین و یانگ تقسیم شده بدست آمده است).



نکته دوم : قسمت پایین تخت ( قسمتی که پایمان را قرار میدهیم ) هرگز نمیبایست به سمت در باشد ، دلیل این مساله این است که انرژی سایر قسمتهای خانه سبب کم شدن آرامش هنگام خواب میگردد.



نکته سوم : هرگز آینه یا میز آینه دار را (در صورتیکه که در هنگام دراز کشیدن روی تختخواب بتوانید تصویر خود را در آن ببینید) روبروی تخت خواب قرار ندهید اما اگر آینه خیلی بالا قرار گرفته باشد مشکلی ایجاد نمی کند ، میتوانید آینه را به جای دیگری منتقل کنید یا هر شب قبل از خوابیدن آن را با پارچه ای بپوشانید.



نکته چهارم : اگر قطعه ای از مبلمان موجود در اتاق خواب بصورت اریب در گوشه اتاق قرار گرفته باشد ، قسمت گوشه اتاق را با موجودی زنده پر کنید تا از انباشت انرژی مُرده جلوگیری شود.



نکته پنجم : از گیاهان برای نرم کردن گوشه های تیز مبلمانی که مستقیماً روبروی موقعیت خواب شما هستند استفاده کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.