مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان

دکوراسیون خانه

کنسول چوبی پله ای

یک کنسول چوبی پله ای و زیبا با کشوهای تزیین شده با طرح های خاص چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت. مخصوصا اگر این کنسول فضای زیادی را هم برای جا دادن لوازم و وسایل را در اختیارتان قرار بدهد و خودش هم به عنوان  یک المان زیبا و چشم نواز در گوشه خانه تان قرار بگیرد. حس و حال کلاسیک که با آمدن این کنسول به خانه شما می آید می تواند حسابی دکوراسیون داخلی خانه تان را تحت تاثیر قرار بدهد.



میزهای بغل مبلی دکوپاژ شده

اگر برای پذیرایی از مهمانان هایتان احتیاج به میزهایی با سبک و سیاق متفاوت دارید بی شک این میزها می توانند جزو بهترین انتخاب ها باشند. سطح رویه این میزهای بغل مبلی دکوپاژ شده است و ظاهری ساده و بدون تزئینات تجملی دارند که همین مساله می تواند دلیل قانع کننده ای برای شما باشد. این میز ها حتی اگر در کنار مبل ها هم قرار نگیرند به راحتی جای خودشان را در دکوراسیون داخلی خانه پیدا می کنند و تبدیل ب یکی از المان های مهم در اتاق نشیمن و پذیرایی شما می شوند. بار دیگر با دقت به عکس بالا نگاه کنید تا تمام نکته های گفته شده را در آن ببینید. تعدادی از این میزها در کنار هم تبدیل به یک اثر هنری مانند قرار گرفتن چند تکه کاشی با طرح و نقش های زیبا می شوند.



صندلی هایی با تکیه گاه های رنگارنگ

برای گوشه دنج خانه تان دنبال مبلمان خاص می گردید؟ صندلی هایی که در عکس بالا به شما نشان داده شده اند چطور هستند؟ طراحی مینیمال و ساده این صندلی ها و ترکیب این طراحی ساده با تکیه گاه هایی که به زیبایی هر چه تمام تر با طرح و نقش های ایرانی باعث می شود تا این ست کوچک و زیبا برای یک نشیمن دنج و خصوصی پیشنهاد مناسبی به نظر برسد. این صندلی و میز کناری آن می تواند امضایی برای شما باشد و نشان دهنده این باشد که این قسمت از خانه متعلق به شما است و حتی با این مبلمان خاص می تواند حد و مرز فضایی خود را هم به زیبا ترین شکل ممکن تعیین کنید.



کوسن هایی متفاوت

این روزها بازارها پر شده اند از کوسن هایی با ابعاد اندازه و طرح های مختلف که به راحتی هر سلیقه و هر سبکی از دکوراسیون داخلی خانه را پوشش می دهند. آن قدر تنوع این عناصر کوچک اما تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی خانه زیاد است که گاهی حتی انتخاب را هم سخت می کنند. ولی به هر حال در گالری شین هم می توانید تعدادی از این کوسن ها زیبا با طرح های عمدتا ایرانی و سنتی پیدا کنید و با آن ها حسابی رنگ و لعاب مبلمان تان را عوض کنید.



آباژورهایی خلاقانه

این ذات انسان است که برای حتی کوچک ترین لوازم و وسایل دکوری هم به دنبال زیباترین و متفاوت ترین آن باشد. به نظر من این نکته می تواند خوب هم باشد چرا که مدام طراحان را به چالش وا می دارد و نتیجه اش هم می شود به وجود آمدن وسیله مثل آن چه که در عکس بالا می بینید. عکس بالا یک آباژور زیبا را به شما نشان می دهد که به شما قول می دهم مثل آن را جایی ندیده اید. پس مطمئن باشید که در این گالری چیزهایی پیدا می شود که ارزش رفتن و دیدن را دارند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.