مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان

طراحی دکوراسیون

فرش هایی با ترکیب رنگی های خاص و گیرا

به نظر من طراحانی که با گالری شین همکاری می کنند جزو پرجرات ترین طراحان هستند. اگر با نظر من مخالف هستید می توانید نگاهی به ترکیب رنگ فرشی که در عکس بالا می بینید بی اندازید آن وقت حتما با من هم عقیده خواهید شد. در گالری شین برای همه سلیقه ها همه چیز وجود دارد. شاید شما این فرش ا نپسندید ولی حتما این سبک کارها طرفداران خاص خودشان را دارند.



ست مبلمان ها با رنگ های خاص

استفاده از رنگ های خاص و غیر متعارف برای مبلمان ها و وسائل و لوازم دکوری ویژگی خاص و بارز گالری شین است. عکس بالا ترکیبی از انواع مختلف مبلمان ها از جمله کاناپه، مبل راحتی و حتی مبلی با تم سلطنتی را نشان می دهد که با رنگ آبی تیره خود هم حس راحتی را القا می کنندو هم درعین حال برای پذیرایی از مهمان ها مناسب هستند.



صندلی راک با طراحی مینیمال

اگر فکر می کنید که صندلی های راک معمولی که در بازار وجود دارند برای خانه کوچک تان مناسب نیستند در گالری شین می تانید نمونه های مینیال تر و ساده تری از این صندلی ها را پیدا کنید و از حضور آن ها در دکوراسیون اتاق نشیمن و یا حتی اتاق کودک تان لذت ببرید.



تک صندلی های خاص

گاهی اوقات برخی از گوشه های خانه برای پویایی بیشتر احتیاج به مبلمان هایی مانند یک تک صندلی دارند که اتفاقا این تک صندلی ها باید طرح و نقشی خاص داشته باشند. تعداد زیادی از این تک صندلی ها را می توانید در گالری شین پیدا کنید.



گلدان ها و آینه ها

علاوه بر اجزا و عناصر با ابعاد و اندازه بزرگ ماند صندلی ها، مبلمان ها و غیره، توجه خاصی به وسایل کوچک تر مانند آینه ها و گلدان ها کنید و برای آن ها هم طراحی های خاص و مناسب با سلیقه همه افراد در نظر گرفته بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.