مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان

نکاتی برای خرید صندلی ناهارخوری

صندلی ناهارخوری مدرن

– اگر میز ناهارخوری شما طرح و مدل کلاسیک یا ساده دارد بهتر است به سراغ صندلی های مدرن نروید و بالعکس. چون به نظم و ترتیب نمای داخلی دکوراسیون اتاق نشیمن شما به شدت ضریه میزند.

صندلی ناهارخوری مدرن

– ایجاد تضاد رنگی بین میزناهارخوری و صندلی ها میتواند جالب باشد ولی نه یک تضاد رنگی صد در صدی که توی ذوق بزند. مثلا اگر میز ناهارخوری شما رنگ زرشکی دارد انتخاب صندلی هایی با روکش کرم یا شیری با طرح های راه راه و ظریف زرشکی می تواند جلوه ای زیبا داشته باشد.



صندلی ناهارخوری دسته دار و بدون دسته

– صندلی ناهارخوری در دو مدل دسته دار و بدون دسته تولید و به فروش می رسد. اگر مدل دسته دار این صندلی ها را برای خرید انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید ارتفاع سطح دسته ها نباید خیلی پایین تر از سطح میز باشد، چون از این دسته ها بعنوان تکیه گاه دست ها هنگام صرف غذا استفاده میشود.


صندلی ناهارخوری پایه کوتاه

– در اتاق ها و منازل کوچک اصلا به سمت میز و صندلی های رنگ تیره نروید در ضمن انتخاب صندلی های یُغور و بزرگ هم در فضاهای کوچک یک جور خودزنی به حساب می آید.

صندلی ناهارخوری تیره رنگ

– اگر قسمتی از فضای اتاق پذیرایی و نشیمن خود را برای قرار دادن میز ناهارخوری استفاده می کنید مدل صندلی هایی را انتخاب کنید که هنگام کمبود فضای نشیمن روی مبلمان راحتی یا استیل بتوانید از آنها کمک بگیرید و مهمانان سر پا نمانند.

صندلی ناهارخوری سه پایه

– اگر میز ناهارخوری را در فضای آشپزخانه قرار داده اید، سعی کنید صندلی هایی را انتخاب کنید که دارای پایه های فلزی استیل یا ضد زنگ هستند تا هنگام شستشوی کف آشپزخانه با مشکل مواجه نشوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.