مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان

مبلمان کم جا برای اتاق نشیمن و منازل کوچک

خیلی ها تمایل دارند تا در اتاق نشیمن یا پذیرایی خود میز ناهارخوری مجزا داشته باشند ولی فضای کوچک منزل این حق را از آنها گرفته است. یک ست مبلمان راحتی با میز چوبی که به میز نهارخوری شباهت دارد را به شما معرفی می کنیم که در واقع نمونه بارز مثال معروف یک تیر و سه نشان است.


مبلمان کمجای سه کاره
مبلمان مورد نظر ما از سه بخش کلی تشکیل شده است که شامل یک کاناپه راحتی، میز و سه صندلی نهارخوری است. به دلیل ایده جالبی که در طراحی این مبلمان صورت گرفته است نیمی از صندلی های میز نهارخوری حذف شده اند و برای نشیمن از قسمت پشتی کاناپه میتوان استفاده نمود.


صرفه جویی در فضا با مبلمان کمجا
با همین نوآوری ساده چیزی در حدود یک متر در فضای اتاق نشیمن صرفه جویی می شود بدون آنکه نیاز به حذف میز نهارخوری از اتاق یا سالن نشیمن باشد. هر چند که این طراحی، خیلی رسمی و تشریفاتی نیست ولی برای خانواده هایی که میخواهند در کنار سادگی از بیشترین امکانات بهره مند باشند گزینه ایده آلی است.


کمجاترین کمجا
بعنوان مثال از سطح میز میتوان بعنوان میز تحریر و میز کار استفاده نمود و یا از صندلی های دور میز برای بخش نشیمن اتاق هم میتوان استفاده کرد. تعریفی را که از مبلمان های کمجا داریم بطور کاملا هوشمندانه در این سیستم چوبی پیاده سازی شده است.


میز ناهارخوری کمجا
خانه های 40 متری و 50 متری جایی برای گذاشتن میز ناهارخوری مجزا و مبلمان راحتی هفت یا هشت نفره ندارند ولی دلیلی هم وجود ندارد که به دلیل کمبود فضا از خیر این محصولات کاربردی بگذریم. اینجاست که شاعر می گوید بیا تا گل برافشانیم و طرحی نو دراندازیم …


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.